SPAȚIU PUBLICITAR

Articol postat de un arogant, în data de 02/12/2016

FAN Courier - livrează oriunde, dar pe răspunderea ta



SPAȚIU PUBLICITAR

Din sfera curieratului în România, a bunului simț și a simțului de răspundere. Nu profesionalism. Nu marketing. Nu angajați de top.

 

Ieri, 1 decembrie, ziua românilor. Intru pe site-ul FAN COURIER, click pe CALL COURIER, completez formularul, măsor coletul, setez intervalul orar în care poate fi ridicat coletul (astăzi), click SEND. Imediat primesc mail pentru confirmarea comenzii. Buuun!

Stimate client, (deja devenisem clientul lor. Bun!)
Va confirmam pe aceasta cale ca am inregistrat comanda dvs. cu numarul BLABLABLA din data: 01.12.2016. (Super!)

Va multumim pentru intelegere, (Stai așa. Înțeleg că ce...?!? Deja trebuia să-mi fi imaginat că urmează ceva ce necesită înțelegere.)
FAN Courier
Head Office Bucuresti
021-9336
Dispecerat Comenzi
comenzi@fancourier.ro

Astăzi, 2 decembrie, nu mai era ziua românilor ci a lipsei de profesionalism. Sun frumos la numărul de pe site-ul lor.

- Bună ziua!
- Bună ziua!
- Fiți amabilă, am plasat ieri o comandă pentru livrarea unui colet și nu a fost ridicat. Mai vine astăzi cineva după el sau trebuie să plasez o nouă comandă?
- Ieri a fost 1 decembrie și nu am lucrat. Iar în perioada aceasta nu mai facem ridicări de la adresă decât dacă aveți contract cu FAN Courier. (Adică să fiu clientul lor. Și eu care credeam că în urma mailului de confirmare, devenisem deja clientul lor. Pfff!)
- Bun, dar puteați să anunțați, sau ceva...
- Dacă intrați pe site ați fi văzut! (Măi fetiță, pe site am făcut comanda și nu scria nimic! Am primit inclusiv mail de confirmare. În fine!)
- Ok. Deci cum pot face să expediez coletul? Destinatarul este clientul dumneavoastră.
- Iar în perioada aceasta nu mai facem ridicări de la adresă decât dacă aveți contract cu FAN Courier. Deci va trebui să îl depuneți personal la unul din punctele de preluare comenzi.
- Mulțumesc. La revedere!

Ok. Caut pe site un punct de preluare comenzi, străbat o bucățică de București, apoi străbat și SEMA PARK de la un capăt la celălalt, la picior, ajung într-un final la "ușa de termopan" și...

- Bună ziua!
- Bună ziua! Aș dori să expediez și eu acest colet.
- Ce aveți acolo? (???????)
- O priză de aer.
- Aaah, păi o expediem pe răspunderea dumneavoastră. Dacă ajunge spartă la destinatar și acesta o refuză? Plătiți transportul degeaba! Eu scriu FRAGIL pe ea, dar dacă la o groapă pică ceva greu peste ea? (Deja simțeam că vorbesc cu un angajat de la Poșta Română. Aveam așa, un deja-vu!)
- Bun, deci nu o pot expedia?
- Ba da, pe răspunderea dumneavoastră! Sau o ambalați în polistiren și o cutie de carton mai groasă.

WTF?!?!? Nici telefonul, nici laptopul și nici frigiderul nu aveau atâta polistiren în pachet, atunci când le-am cumpărat. Să ne înțelegem, priza de aer este o bucată din plastic, destul de dur, adică nu se sparge așa cu una cu două. Plus că, nouă, nici nu cred că avea vreun ambalaj. Atunci cum o fi fost livrată? Îți spun eu. CU SIMȚ DE RĂSPUNDERE!

Cum adică trimit ceva, pe răspunderea mea? Adică răspunderea ta, unde este? Adică un fel de: "Boss, eu îți livrez oriunde, dar... plm, dacă nu ajunge întreg coletul... pe răspunderea ta. Eu mi-am făcut treaba. Am livrat!"

Știa el ce știa. Cu siguranță au fost alții care au livrat.... pe răspunderea altcuiva, iar coletul a ajuns bucăți.

 

Nu este prima mea experiență neplăcută cu FAN courierul, și din păcate nici ultima. Pentru că știu că mai există clienți și parteneri care livrează cu ei, de astăzi voi refuza expedierile prin FAN Courier.

P.S. Nu sunt hater. Ofer doar un feedback gratuit departamentului lor de marketing (care sunt convins că îl va ignora) și un review pentru cei ce doresc să folosească un serviciu de curierat fără a avea parte de prea multe surprize. Iar dacă vei căuta puțin pe google, vei observa că mai sunt și alți blogeri mulțumiți de lipsa de profesionalism a celor de la FAN courier. Dar câte alte persoane fizice și juridice mulțumite or mai fi pe lângă? Aș putea să presupun...

 

Tu ce experiență neplăcută ai avut? Te invit să-mi scrii, folosind formularul de contact de mai jos.


loading...

Hai, nu mai fi tristuț(ă), că nu-i musai să-ți placă ce am scris.
Dar dacă totuși ți-a plăcut, un va ajuta mesajul să ajungă la cât mai mulți oameni faini, ca tine.

Sunt sincer, tranșant și direct. Nu scriu pentru femei vulnerabile și nici despre bărbați adevărați! Scriu ceea ce gândesc (atunci când/dacă gândesc) și nu trebuie să-ți placă.

Mă găsești pe facebook sau pe Google dacă vrei să vezi ce mai fac, iar dacă nu îți poți stăpâni frustările și vrei să înjuri, o poți face la aceeași adresă.


SPAȚIU PUBLICITAR

Mai multe articole din această categorie ~
SPAȚIU PUBLICITAR
booking ad

byani ad

elefant.ro
SPAȚIU PUBLICITAR



Articole recomandate ~